ابراز نگرانی سناتور آمریکایی درباره به راه افتادن حمام خون در میان جمهوری‌خواهان

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با پیش‌بینی شکست رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات آتی، درباره احتمال وقوع درگیری و تنش میان هم‌حزبی‌های خود در سنا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، بن ساس، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد وی نه فقط به عنوان یک جمهوری خواه بلکه به عنوان یک آمریکایی فرد بدی است.

او در نواری ویدئویی که رسانه‌ها آن را فاش کردند می‌گوید احتمال می‌رود دونالد ترامپ در رقابت با جو بایدن، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، شکست بخورد.

این سناتور همچنین از به راه افتادن حمام خون در مجلس سنا که تحت کنترل جمهوری‌خواهان -هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور آمریکا- است، ابراز نگرانی شدید کرد.

همزمان لیندسی گراهام، دیگر سناتور جمهوری‌خواه، گفت دموکرات‌های از فرصت خوبی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برخوردارند، زیرا عملکرد دونالد ترامپ رضایت بخش نیست.

در همین حال پایگاه خبری هیل نوشت با نزدیک شدن تدریجی به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سقوط روز افزون ترامپ در نظرسنجی‌ها، تعداد نمایندگان جمهوری‌خواهی که تلاش می‌کنند تا فاصله خود را از او بیشتر کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار