ایجاد مشکلاتی در شبکه آموزشی دانش آموزان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مشکلاتی که در شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» رخ می‌دهد از سمت آموزش و پرورش نیست بلکه به علت ترافیک زیاد و مشکلات زیرساختی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرزادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از حدود یک ماه قبل نسخه دوم شبکه آموزشی دانش آموزان در اختیار جامعه فرهنگی قرار گرفته است که با تغییرات مناسبی همراه بود و امکان حضور زنده معلم در کلاس فراهم شد.

او گفت : از زمانیکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری شد حجم زیادی از دانش آموزان آموزش‌های آنلاین در فضای مجازی را انتخاب کردند و شبکه شاد با استقبال چشمگیر ۱۶میلیون کاربر معلم و دانش اموز مواجه شد که ۷۸ درصد جامعه فرهنگی کشور را تشکیل می‌دهند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: تعداد زیاد کاربران و گستردگی حجم پیام ها، دانلود‌ها و آپلود‌ها موجب کندی شبکه آموزشی شاد می‌شود و اولیاء و دانش آموزان در اوج ساعات ترافیک سرعت پایین را گزارش می‌دهند.

شیرزادی گفت: در نشستی که اخیرا با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، نمایندگان استان در مجلس و مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد مشکلات زیر ساختی منطقه مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد اگر تجهیزات و امکاناتی برای برقراری اینترنت نیاز است، تامین شود تا دانش آموزان از اینترنت مطلوب بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: از جمعیت ۳۷۰ هزار نفری دانش اموزان استان کرمانشاه در سال تحصیلی جدید ۸۰ درصد عضو شبکه «شاد» هستند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان به وضعیت آموزش دانش اموزان روستایی و عشایر هم اشاره کرد و گفت: در این مناطق مدیر آموزگار و معلم چند پایه حضور دارند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارایه می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار