جسد غواص گناوه‌ای در نزدیکی سکوی نفتی فروزان پیدا شد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جسد غواص جوان گناوه‌ای که در نزدیکی سکوی نفتی فروزان در خلیج فارس غرق شده بود، کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز جستجو ونجات دریایی خارگ مبنی بر گم شدن یک غواص در نزدیکی سکوی نفتی فروزان ، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام شد و تیم غواصی این اداره کل به همراه شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شدند.

او افزود: بر اساس اطلاعاتی که از تیم غواصی دریافت شد، غواص غرق شده جوانی ۳۰ساله اهل گناوه بوده است که به همراه دو نفر دیگر با یک فروند قایق موتوری دیشب از گناوه خارج شده و مجاور سکوی اصلی میدان نفتی فروزان در حال غواصی بوده‌اند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: این غواص ساعت ۳ تا ۴ صبح برای غواصی زیر آب رفته و غرق شده است و جسد او ساعت ۱۲ در عملیات جستجوی زیرسطحی تیم غواصی، در همان محدوده سکوی فروزان پیدا شد و به شناور ناجی ۹ انتقال یافت.

خسروی گفت: باهماهنگی صورت گرفته با دریابانی گناوه، جسد فرد فوت شده با یک فروند قایق موتوری به گناوه منتقل و تحویل مقامات شد.

او بیان کرد: در استعلام از پایگاه ورود و خروج دریابانی گناوه، اطلاعی از چگونگی و ساعت خروج قایق یاد شده نداشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.