استفاده از ظرفیت آمران به معروف برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی

جانشین مجمع رهوران امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: آمران به معروف و ناظران سلامت در استان اصفان در راستای کنترل و پیشگیری از کووید ۱۹ نقش تذکری، ارشادی، نظارتی و مرتبطی در موارد عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم نقش امر معروف و نهی از منکر در سلامتی جسم و روح مردم است.

او افزود: در حال حاضر به لطف پروردگار حاصل نقش امر به معروف و نهی از منکر را در مرحله اول جلسه مشترک بین مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجمع رهروان و رابطان مساجد می‌بینیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه قرار ما نظارت بیشتر، ارشاد و تذکر در مناطق مختلف شهر و استان اصفهان است، گفت: به عنوان یک نقش امر به معروفی این نکته را در استان پیاده می‌کنیم تا هر چه بیشتر رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا توسط مردم رعایت شود.

او تصریح کرد: ۱۰۰ نفر در مرحله اول اعلام آمادگی کردند و ما ۲ هزار نفر را آماده می‌کنیم تا در مناطق مختلف شهر اصفهان و همچنین سایر شهرستان‌های استان که از لحاظ کرونا دچار مشکل هستند، حضور پیدا کنند و پیگیری‌های لازم انجام شود.

‌صادق‌زاده ادامه داد: آمران به معروف و ناظران دارای کارت ناظر سلامت در استان اصفهان در راستای کنترل و پیشگیری از کووید ۱۹ نقش تذکری، ارشادی، نظارتی و مرتبطی در مورد گزارش‌های عدم رعایت شیوه نامه ها را ایفا می‌کنند.

او با ابراز امیدواری در داشتن نقش موثر در بهداشت و پیشگیری کرونا، خاطرنشان کرد: همچنان که موارد مطالبه‌گری که به عهده داریم را انجام می‌دهیم پیرامون موارد دیگر نیز این نوع مطالبه‌گری که نقش سلامت محور جسمی و روحی دارد را دنبال خواهیم کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.