ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان شاهین‌دژ پر شد

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان شهید راثی این شهرستان به علت افزایش بستری‌شدگان مبتلا به کرونا تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسماعیل فرحناک  مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: افزایش مراجعه‌کنندگان و آمار مبتلا به کرونا در این شهرستان به مرز نگران کننده‌ای رسیده است و هم‌اکنون حال سه نفر از بستری‌شدگان نیز وخیم گزارش شده است.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان فوت کرده‌اند که نسبت به جمعیت این شهرستان این تعداد آمار قابل توجه‌ای است.

او اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان شهید راثی این شهرستان بستری هستند و ظرفیت پذیرش بیماران نیز در حال تکمیل شدن است.

فرحناک بیان کرد: هفته گذشته هم یک دختر ۱۰ ساله شاهین‌دژی که دارای بیماری زمینه‌ای خونی بود، پس از سه ماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان درگذشت.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تاکید کرد: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری غلبه و از ابتلای به آن جلوگیری کرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

فرحناک با بیان اینکه تجمع‌های خانوادگی و مراسم‌های گروهی بیشترین عامل شیوع بیماری کروناست، افزود: بیماران در فصل پاییز در صورت ابهام در خصوص ابتلا به ویروس کرونا یا آنفولانزا، نخست با خودمراقبتی و استراحت برای درمان تلاش و با مشاهده علائم شدید کرونا به بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.