٢۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح ٢۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، امروز  از عملیات راهسازی در محدوده بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب بازدید کرد و دستور‌های لازم جهت سرعت در تکمیل این بخش از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب استان را صادر کرد.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این بازدید گفت:در آبان ماه سال جاری نزدیک به ٢۴ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می رسد.

او بیان کرد: بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب به طول ١۶۴ کیلومتر است که در حال حاضر عملیات اجرایی در قطعات باقی مانده بی‌وقفه در حال تکمیل است.

حمزه لو گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی برای دسترسی به بازار‌های جهانی برخوردار است و در این بین توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین از سال گذشته، ارتقای بستر‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در استان با اولویت تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول ۴٢٩ کیلومتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این کریدور پایانه مرزی بازرگان را با گذر از استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان به بندر امام خمینی (ره) متصل می‌کند.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.