تامین آرد واحد‌های خبازی بهتر از هر زمان دیگر

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : تامین آرد واحد‌های خبازی استان بهتر از هر زمان دیگری در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماشالله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : ذخایر راهبردی استان کرمانشاه در بهترین حالت ممکن قرار دارد و ما به عنوان پنجمین مرکز تولید گندم در کشور علاوه بر تامین گندم مورد نیاز مصرف داخل استان با حمل گندم به ۱۴ استان دیگر در اقصی نقاط کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان، چهار محال و بختیاری، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از نوار جنوبی و ... با عمل به برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های این استان‌ها نیز اقدام می‌کنیم.

او گفت : بیش از ۲۰۰۰ واحد خبازی دارای مجوز در استان کرمانشاه در دوبخش شهری و روستایی و با دریافت سهمیه آرد یارانه‌ای نوع ۱ و نوع ۲ مبادرت به تامین نان مورد نیاز هم استانی‌های عزیز می‌نمایند.

ارویسی با اشاره به کیفیت مطلوب آرد‌های تولیدی در استان کرمانشاه افزود: هم اکنون ۱۴ کارخانه تولید آرد در استان مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آسیابانی مشغول به فعالیت می‌باشند و واحد‌های خبازی در انتخاب هر یک از این کارخانه‌ها اختیار کامل دارند که با استفاده از سامانه توزیع و فروش آرد، سهمیه آرد خود را خریداری نمایند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه کیفیت آرد و نان استان را قابل قبول دانست و افزود: افزایش کیفیت نان بستگی به عوامل متعددی دارد که نیمی از آن مربوط به کیفیت مواد اولیه از جمله کیفیت گندم و آرد دارد و نیمی دیگر مربوط به استاندارد بودن دستگاه‌های پخت نان و مهارت نانوا است و تاکید ما همیشه علاوه بر ارتقا کیفیت آرد، استاندارد سازی دستگاه‌های پخت نان و افزایش مهارت شاطر در زمان آماده سازی خمیر و پخت نان بوده است.

ارویسی به مردم شریف استان کرمانشاه اطمینان خاطر داد که خادمین مردم در زنجیره تامین نان مورد نیاز استان به صورت شبانه روزی مشغول به خدمت هستند و از مردم خواست تا علاوه بر تامین نان از واحد‌های خبازی دارای پروانه فعالیت، جواز کسب و پروانه بهداشتی، در صورت مشاهده هر گونه مشکل یا تخلف احتمالی مراتب را با شماره گیری ۱۲۴ تلفن بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، با کارشناسان ما در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.