ماجرای غیب شدن سطل‌های زباله در کرج چیست؟

چند وقتی است که سطل‌های زباله از مقابل منازل مسکونی کرج غیب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی است که سبدهای زباله از مقابل منازل مسکونی شهر کرج حذف می شود و به سوالی به شهروندان این شهر تبدیل شده است.

گزارش های مردمی و پیگیری های خبرنگار ما حاکی از این است که این اقدام توسط شهرداری کرج در حال انجام است هر چند تعدادی از شهروندان نیز نمی دانستند این سبدهای آهنی کجا رفته اند.

ناصر حاج محمدی، مدیر اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج در این باره گفت: وجود سبدهای زباله باعث شده است شهروندان در هر زمان زباله های خود را بیرون بیاورند و منظم نبودن این اقدام باعث می شود تا زباله گردها به سراغ زباله ها بیایند و کیسه های زباله را باز می کنند.

او افزود: بنابراین طی طرحی تمامی این سبدهای زباله ظرف چهل و پنج تا پنجاه روز از سطح شهر کرج جمع می شود.

مدیر اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج گفت: این سبدهای زباله جای خود را به سطل های زباله مکانیزه می دهد و البته این جمع آوری حتما با هماهنگی و رضایت مالکان ساختمان انجام می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشید دانشجو
۲۱:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
به نظرم مسولان این کار باید بر کنار شوند چون از زمانی که چنین طرحی اجرا شده مردم به جای اینکه زبالهای خود را در چنین سطلهایی بریزند در سطح شهر تخلیه می کنند همین موضوع باعث شده باد زباله های سبک بخصوص کاغذ و پلاستیک را در سطح شهر پخش کند و شهرمون این طور زشت و آلوده شود چرا محیط زیست با این تصمیم شهرداری کرج برخورد نمی کند باید مدعی العموم وارد شود و جلوی این تصمیم غلط را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
خوشبختانه در مشهد شهرداری جرات چنین ظلمی را ندارد چون می داند مردم پدر شهرداری را درآورند
France
انصاری
۱۳:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام

من ساکن کرج هستم و هیچ رضایتی جهت بریدن سطل در کار نبود خیلی دستوری سطل ها حذف شد و نزدیک ۲ سال هست خبری از سطل مکانیزه نیست

بی فکری مجری این طرح مشهود هست و متاسفانه در ارتباط با سامانه ۱۳۷ که بارها خودم شخصا تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست