زنان پیشگامان سلامت در پیشگیری از کووید ۱۹

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:زنان پیشگامان سلامت نقش مهم و بسزایی در پیشگیری از کووید ۱۹ دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علیلو  مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه زنان پیشگامان سلامت نقش مهم و بسزایی در پیشگیری از کووید ۱۹ دارند گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) و به منظور افزایش دانش وآگاهی ودستیابی به زندگی ایمن و سالم همراه با آرامش روانی واجتماعی در زنان برنامه‌های مختلف مجازی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری وبینارهای آموزشی افزود: در این کارگاه ها به موضوعات مختلف از جمله  سلامت باروری (روابط زناشویی، بارداری و زایمان ایمن و سالم در دوره همه گیر کووید ۱۹) ، زنان و سلامت روان ، سرطان سینه و روش‌های غربالگری ، شیوه‌های زندگی سالم با تاکید بر تغذیه سالم و چاقی بعنوان عامل وخامت بیماری کووید ۱۹ در دوره همه گیر کرونا پراخت می شود.

علیلو افزود: این کارگاه‌های آموزشی مجازی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر از مورخه ۲۷ لغایت ۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: کلیه بانوان بویژه زنان شاغل در دستگاه‌ها می‌توانند از طریق ارتباط با لینک http://www.skyroom.online/ch/umsu/ بصورت آنلاین از وبینار‌های آموزشی استفاده نمایند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.