مدیر کل راهداری اردبیل:

هیچ پیمانکاری علاقمند به شرکت در مناقصه‌ها نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پیمانکاران به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها حاضر به کار عمرانی و اجرایی نیستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه شورای مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد، گفت: ما آمادگی داریم جلسه آینده این شورا را در راهداری و با محوریت آمادگی راهداری زمستانی برگزار کنیم تا گزارشی از فعالیت و تلاش راهداران ارائه شود.

او با قدردانی از تلاش و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرایی شدن اقدام ملی مسکن بیان کرد: در قالب این طرح سعی خواهد شد تا افراد فاقد مسکن از سرپناه مناسب استفاده کنند که این حرکت نیک و خیرخواهانه خود نوعی عبادت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به مشکل به وجود آمده در انتخاب پیمانکاران اشاره کرد و گفت: عدم ثبات قیمت‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده تا هیچ پیمانکاری علاقمند به شرکت در مناقصه‌ها نباشد و به رغم انتشار آگهی مناقصه هیچ پیمانکاری حاضر به فعالیت نیست.

وثوقی افزایش سرسام‌آور قیمت قیر را در ماه‌های اخیر یادآور شد و بیان کرد: افزایش غیرمتعارف قیمت قیر تا ۵.۵ میلیون تومان به ازای هر تن شرایط کار را برای ما سخت کرده و انتظار می‌رود دولت یارانه مناسبی را برای تامین قیر مورد نیاز در نظر بگیرد.

او ادامه داد: به رغم همه این مشکلات عملیات روکش و بهسازی جاده‌ها در نیمه اول امسال انجام شده و تا زمانی که فصل کاری اجازه دهند این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.