چهار شکارچی غیر مجاز با دو لاشه قوچ وحشی دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود با بیان اینکه چهار شکارچی غیر مجاز در شاهرود دستگیر شدند، گفت: از خودروی این متخلفان، دو لاشه قوچ وحشی و ادوات شکار کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر قربان لو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود ضمن بیان اینکه روز گذشته گزارشی از شکار در منطقه تپال و انتقال لاشه‌های حیوانات به یک باغ در شهر مجن در شمال شهرستان شاهرود واصل شد، گفت: پیگیری‌های مأموران محیط زیست شهرستان نشان داد که شکارچیان قصد دارند با یک دستگاه خودرو لاشه‌های شکار شده را به سمت شهر شاهرود هدایت کنند.

او افزود: با هوشیاری مأموران محیط زیست و همکاری نیروی انتظامی تعقیب و گریز افراد خاطی به سمت شهر شاهرود آغاز و ضابطان توانستند خودروی این افراد را در محله باغ زندان شاهرود متوقف سازند.

رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه از خودروی این افراد دو لاشه قوچ وحشی که آثار تیر در بدنشان موجود بود کشف شد، بیان کرد: این افراد همچنین یک قبضه اسلحه تک لول جواز دار به همراه فشنگ و ادوات شکار به همراه داشتند.

قربان لو با بیان اینکه این افراد معادل ۵۰ میلیون تومان به محیط زیست ضرر وارد کردند، بیان داشت: پرونده این افراد خاطی به دستگاه قضائی ارجاع یافت.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار