کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر در خوسف

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود سه تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خوسف کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶۰ درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود سه تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خوسف کشف شده است.

او افزود: پارسال حدود یک تن و ۱۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده بود، ولی امسال این رقم ارتقاء یافته است.

صادقی از توقیف ۵۸ دستگاه خودر و موتور سیکلت در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۱۳۱ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف با بیان اینکه ویروس کرونا سبب شد تا شاهد افزایش سرقت در سطح کشور و بالطبع در شهرستان خوسف باشیم، عنوان کرد: در حوزه سرقت‌ها شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم، اما در بحث کشف و پیگیری، بیش از ۸۵ درصد سرقت‌ها کشف و ۶۹ سارق دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید


او از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات درون شهری در خوسف خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه پلیس راه در سطح شهرستان نداریم، اما با تلاش همکاران پلیس راه، تصادفات درون شهری کاهش یافته است.

صادقی با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای امسال تصادف فوتی در درون شهری نداشته ایم گفت: همچنین تصادفات برون شهری ۱۵ درصد کاهش داشته است چراکه امسال ۸۶ مورد تصادف و سال گذشته ۱۰۲ مورد تصادف داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون پنج هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده و همچنین ۴۷۷ نفر اتباع بیگانه، سارق و قاچاقچی کالا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.