کاهش ۳۱ درصدی جابجایی مسافر در مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از کاهش ۳۱ درصدی جابجایی مسافر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان بخش‌های کالا و مسافر از کاهش ۳۱ درصدی جابجایی مسافر در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه ۶ ماه سال گذشته خبر داد.

او تصریح کرد: در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش بخش حمل و نقل جاده‌ای هزار و ۱۷۶ حلقه لاستیک سهمیه‌ای و دولتی در بین رانندگان شهرستان مشگین شهر توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از تجدید خط کشی ۱۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و افزود: در ۶ ماه گذشته ۱۴ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار و راهداری بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

فرج پور حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداران دانست و افزود: در مدت یاد شده از ۱۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شده است.

او بیان کرد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری ۱۲۸۰ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان مشگین شهر را برعهده دارد که از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۶۰ کیلومتر راه مرزی، ۴۱۵ کیلومتر راه شنی و خاکی می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر ایمن سازی سه راهی مشیران، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها به مقدار ۷۰۰ متر، رفع مسدودیت و پاکسازی راه‌های روستایی در اثر سیل ۶۰ روستا، نصب ۳۰۰ عدد تابلو‌های ایمنی، تسطیح و تیغه زنی ۵۴۰ کیلومتر راه‌های خاکی، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد پایه علائم، لکه گیری رگلاژی محور اهر و مغان ۶۰۰ مترمربع و اصلاح افتادگی ۳۵۰ کیلومتر شانه راه را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان مشکین شهر در ۶ ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.