حمایت از واحد‌های تولیدی خلاق و کارآفرین در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی خلاق و کارآفرین در راستای تولید و اشتغال در اردبیل حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از دو واحد تولیدی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل گفت: در سال جهش تولید حمایت از واحد‌های تولیدی خلاق و کارآفرین که به صورت خوشه‌های صنعتی در مسیر تولید و اشتغال قرار دارند در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در حال حاضر واحد طراحی و تولیدی قطعات خودرو، موتورسیکلت و لوازم الکترونیکی و روشنایی ابزار سبلان در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل نقش مهمی در ارتقای تولید و رونق اشتغال در منطقه داشته که ۵۰۰ میلیارد تومان برای این مجموعه سرمایه گذاری شده است.

فرماندار اردبیل افزود: برای ۵۰۰ نفر نیز در این مجموعه و زیرشاخه‌های قطعه سازی و مونتاژ اشتغال فراهم شده است.

امامی یگانه بیان کرد: این واحد تولیدی مشکلاتی در تامین مواد اولیه دارد که تمهیدات لازم برای حل این مشکل در دست پیگیری است.

او همچنین بر فراهم شدن تسهیلات سرمایه گردش برای واحد تولیدی، خدماتی شیران نگار تاکید کرد و گفت: این مجموعه نیز در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در سطح کشور پیشگام بوده است.

فرماندار اردبیل حمایت از سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی را اولویت اساسی عنوان کرد و افزود: مشکلات و مطالبات واحد‌های تولیدی در اردبیل با جدیت توسط دستگاه‌های مسوول پیگیری شود.

رامین صادقی، رئیس سازمان صمت استان نیز در این بازدید گفت: امسال برنامه ریزی شده ۷۵ واحدتولیدی راکد در استان فعال شود که تاکنون ۴۲ مورد به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار