بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان اصفهان از امروز

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت: تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان، اظهار کرد: بنا بر دستورالعمل‌های ابلاغی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان از یک هفته پیش تعطیل شده بود.

او با اشاره به بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از امروز (یکشنبه)، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام بازدید از این مراکز الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی بین دفتر طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان بررسی و تأیید شده است.

او با بیان اینکه باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیط الکترونیک مجهز شده است، گفت: سهولت در خرید بلیط توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیط در ایام پیک گردشگری و قابلیط خرید از طریق اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای اجرای این طرح است.

هاشمیان تاکید کرد: در حال حاضر مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

او با اشاره به ساعت فعالیت مراکز گردشگری ناژوان، گفت: علاقه‌مندان به بازدید از باغ پرندگان می‌توانند هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۷:۳۰ به این مجموعه مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه مجموعه باغ خزندگان و باغ استوایی نیز همه روز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۹ پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود، افزود: مجموعه آکواریوم نیز هر روزه از ساعت ۱۰:۳۰ لغایت ۱۹ میزبان حضور گردشگران و شهروندان است.

او با اشاره به تعطیل بودن تله سیژ در روز‌های شنبه گفت: مجموعه تله سیژ نیز به جز روز‌های شنبه از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ فعالیت می‌کند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.