اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی وخدماتی در هفته نیروی انتظامی

به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه اجتماعی و خدماتی در سرتاسر سیستان و بلوچستان، اجرا می شود.

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی ، برنامه‌های خدماتی گوناگونی اجرا می شود در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به همین مناسبت صبح امروز، صبحگاه و رژه نمایشی نیرو‌های نظامی و انتظامی اجرا شد و در حاشیه این مراسم از خانواده شهدای انتظامی و کارکنان نمونه استان تجلیل شد.

سردار احمد طاهری افزود: دیدار با خانواده شهدا و اقدامات درمانی بصورت رایگان، جلسات هم اندیشی و ملاقات حضوری با مردم و کارکنان، اجرای برنامه‌های اموزشی برای دانش اموزان از جمله اقدامات هفته نیروی انتظامی در سطح استان است.

او تصریح کرد: از تاسیس نیروی انتظامی حدود ۳۰ سال میگذرد و این نظم و امنیت پایدار حاصل رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا است و ما از این نظم و امنیت دفاع خواهیم کرد و مسیر آنان را ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود:همیاری مردم با ما، همیشه ایام باعث ارتقای سطح امنیتی استان شده و نظم بیشتری را شاهد هستیم که این همراهی قابل ستایش است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار