خطیب زاده: از امروز قانونی می‌توانیم واردات و صادرات تسلیحاتی داشته باشیم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: با لغو تحریم‌های تسلیحاتی از امروز می‌توانیم به صورت قانونی واردات و صادرات تجهیزات نظامی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: امروز روز بسیار مهمی برای مردم ایران  است که ثمره مقاومت و اقتدار خود را در داخل و در صحنه بین المللی می‌بینند، همچنین امروز  برای آن‌هایی که در مقابل یک جانبه گرایی آمریکا ایستاده بودند هم روز مهمی است.

او افزود: جامعه بین المللی امروز را روزی قرار خواهد داد که تمامی اقدامات یک جانبه آمریکا به شکست انجامید. از امروز تمامی تحریم یا تمامی محدودیت‌های تسلیحاتی که شورای امنیت سازمان ملل متحد از سال ۱۳۸۶ علیه ایران تصویب کرده بود، به صورت خودکار از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران ملغی شد.


بیشتر بخوانید


خطیب زاده ادامه داد: تمامی توان ایران برای گسترش یا توسعه این بخش از فناوری‌های بسیار نوینی که دارد در اختیار مردم ایران  به صورت قانونی قرار گرفته و ما می‌توانیم به صورت قانونی واردات و صادرات داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
تا امروز بصورت غیر قانونی بود
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۶:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
با وطن فروشی و امتیاز دادن به غرب ، مذاکره کنندگان خودسرانه به استقبال تحریم رفتند واصلا هیچ تحریمی در کار نبوده است و فقط خودتحریمی بوده که حالا هم دولتمردان خودشیفته لغو آنرا جشن گرفته اند
آخرین اخبار