تجهیز شبکه برق الیگودرز به کابل‌های خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: هشت کیلومتر از شبکه فشار ضعیف شهر الیگودرز با اعتبار یک میلیارد تومان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، فریدون خودنیا،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اعلام اینکه با همکاری گروه‌های اجرایی و نظارتی پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در الیگودرز تکمیل می‌شود، اظهار داشت: تبدیل سیم مسی و آلومینیومی به کابل خود نگهدارد در استان لرستان در آبانماه افتتاح می‌شود.

او افزود: به منظور تکمیل پروژه در هفته جاری تا پایان مهرماه با حضور بیش از ۱۰ گروه اجرایی و نظارتی شبکه باقیمانده برق الیگودرز به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود و این طرح علاوه بر نوسازی شبکه، دارای مزایایی از قبیل ایمنی بالا، حذف برق‌های غیرمجاز، زیبایی دیداری شبکه، کاهش تلفات و کاهش خاموشی‌ها و انرژی توزیع نشده شبکه برق را بدنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه گروه‌های اجرایی و نظارتی متشکل از ۸۰ نفر هستند، عنوان کرد: گروه‌های عملیاتی از بروجرد، دورود، ازنا به همراه پنج اکیپ از الیگودرز در این طرح جهادی مشارکت خواهند داشت و این طرح جهادی پس از تقسیم کار، تحویل تجهیزات و توجیه همکاران با رعایت کلیه موارد فنی، ایمنی و بهداشتی آغاز و تا پایان مهره ماه خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.