جمهوری آذربایجان جنگنده سوخو ۲۵ ارمنستان را سرنگون کرد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگنده سوخو ۲۵ ارمنستان توسط این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد در ساعت ۱۲:۳۰ امروز به وقت محلی یک فروند هواپیمای جنگنده سوخو ۲۵ دیگر ارمنستان که قصد حمله هوایی به مواضع ارتش جمهوری آذربایجان را در مسیر جبرائیل داشت توسط پدافند هوایی جمهوری آذربایجان منهدم شد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد در ساعت ۱۳:۰۰ امروز به وقت محلی، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین تاکتیکی (پهپاد) متعلق به نیرو‌های مسلح ارمنستان شناسایی و سرنگون شد. این پهپاد قصد پرواز در مسیر"هورادیز" را داشت که توسط پدافند هوایی جمهوری آذربایجان منهدم شد.

دور جدید درگیری‌های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر آغاز شد.

جمهوری آذربایجان گفته است نیرو‌های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک کرده و سبب شده‌اند تا چندین نفر از غیرنظامیان جان خود را از دست بدهند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره‌باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می‌کنند که حملات هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلاح های روسی در مقابل سلاح های ناتو توان چندانی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
یاشاسین آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
شهرفرنگ
۱۷:۳۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
باسلام، یعنی کی میخواد این دشمنی ترک و ارمن تموم بشه خدا میدونه ، بابا عمو دایی هردوی شما در این زمین زندگی کردین تقسیمش کنید بره ، تمومش کنید این جنگ کثیف رو .
آخرین اخبار