همتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

توزیع ۸۰ هزار بسته غذایی در بین خانوار‌های کم برخوردار

رئیس جمعیت هلال احمر از توزیع ۸۰ هزار بسته غذایی در بین خانوار‌های کم برخوردار همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع الاول خبر داد.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده جمعیت هلال احمر که به دلیل تحریم‌ها اجازه ورود به کشور نداشت، اظهار کرد: حدود ۸۰۰ هزار فرانک از مجموع ۱۱ میلیون فرانک پول‌های جمعیت هلال احمر ایران که بلوکه شده بود، طی چند روز اخیر به دست ما رسیده است.

او در ادامه بیان کرد: ۸۰ هزار بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومانی جهت توزیع در میان خانوار‌های کم برخودار کشور در نظر گرفته شده است که به مناسبت ماه ربیع الاول توزیع خوانهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به کمک‌های انجام شده به خانواده‌های زلزله زده کرمانشاه در سال ۹۶ و سیل زده سیستان و بلوچستان در سال ۹۸ مطرح کرد: کمک‌هایی نیز برای حدود ۳ هزار خانوار در استان سیستان و بلوچستان و ۱۵۰۰ خانوار در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

همتی عنوان کرد: انتخاب خانوار‌ها نیز با هماهنگی استانداری، بنیان مسکن و جمعیت هلال احمر استان هاست که هر خانواده ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از محل کمک‌های مردمی برای آن‌ها واریز شده است.

او با اشاره به کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر گفت: همچنین ۲۵۰ هزار بسته غذایی، ۲۶۸ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۵۰۰ هزار بسته مخصوص بیماران سرطانی از کمک‌های مردمی بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: امیدواریم باقی پول‌های بلوکه شده به زودی به کشور بازگردد و بین مردم نیازمند توزیع شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار