منوچین: در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، کشور‌های بیشتری با اسرائیل صلح می‌کنند

وزیر خزانه داری آمریکا از توافق کشور‌های بیشتر با رژیم صهیونیستی در صورت بقای دونالد ترامپ در کاخ سفید خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کشور‌های بیشتری برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام خواهند کرد.

استیون منوچین که روز یکشنبه به همراه هیئتی آمریکایی-صهیونیستی راهی بحرین بود، گفت ما بسیار امیدوار به صدرو بیانیه‌های صلح دیگر با اسرائیل هستیم. بدیهی است که انتظار ما این است که رئیس جمهور ترامپ پیروز شود و این روند همچنان ادامه یابد.

وزیر خزانه داری آمریکا در خصوص اینکه آیا شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ می‌تواند روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مختل کند، گفت امیدوارم که اینگونه نباشد.

منوچین از توافق ننگین میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی امارات و بحرین به عنوان فوق العاده‌ترین دستاورد ۲۵ سال گذشته یاد کرد و مدعی شد ۱۰ سال دیگر که به این مسئله نگاه کنیم، این توافق اگر بزرگتر از توافق مصر و اردن نباشد به همان اندازه در تغییر کل منطقه به لحاظ اقتصادی و بویژه امنیتی و فرهنگی قابل توجه خواهد بود.

منوچین فرصت‌های اقتصادی و تجاری میان رژیم صهیونیستی و امارات را قابل توجه دانست و گفت فرصت تجاری بوجود آمده محدود به سرمایه گذاری نخواهد بود بلکه در بخش فناوری و مشاغل مختلف تاثیرگذاری آن را خواهیم دید.

بنا به اعلام رسانه‌های خبری، روابط دیپلماتیک میان منامه و تل‌آویو امروز با برگزاری مراسمی در پایتخت بحرین آغاز خواهد شد. بنا به گفته یک مقام صهیونیست، هیئتی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و مقاماتی از بحرین با امضای بیانیه مشترکی، به روابط دیپلماتیک خود رسمیت می‌بخشند.

دولت‌های عربی امارات و بحرین در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابطِ پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد. این در حالیست که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
واقعا که.
ببینید دولتمردان و کسایی که در آمریکا در قدرت هستند منافع اسراییل رو از منافع مردم امریکا بیشتر در نظر می گیرند!!!!
و حرفایی می زنن که صهیونیستها و اسراییل خوشش بیان نه مردم آمریکا!!!
آخرین اخبار