پلیس گره گشای کار مردم

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس در جمهوری اسلامی باید مامن و گره گشای کار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های انتظامی استان، با تبریک آغاز ماه ربیع الاول و گرامی داشت هفته ناجا با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی باید مامن و گره گشای کار مردم باشد، گفت: افتخار پلیس این است که با عمل به تدابیر مقام معظم رهبری در مسیر و در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید درک و رفتاری متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد، افزود: خدمت به مردم در لباس مقدس پلیس، بالاترین نعمت و افتخاری است که بر عهده ما گذاشته اشده است.


بیشتر بخوانید


سردارمیرزایی، احساس امانت داری را از خصوصیات پلیس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: خدمت به مردم در این لباس امانتی است که به ما سپرده شده است و باید با تمام وجود از آن حفاظت و حراست کرد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه زمانی که خدمت ما مورد رضایت مردم قرار گیرد قطعا مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت، گفت: به لطف خدا خدمت صادقانه پلیس روز به روز موجب عزت این نیرو در چشم مردم شده است.

او مهربانی با مردم را از دیگر خصوصیات پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پلیس در عین حالی که با مردم باید با مهربانی رفتار می‌کند باید با قانون شکنان برخوردی قاطعانه و برابر با قانون داشته باشد.

سردارمیرزایی گفت: نمی‌توان به کار در نیروی انتظامی به عنوان یک شغل نگاه کرد و علیرغم همه مشکلات و ناملایماتی که در این شغل وجود دارد، زمانی که توانستیم به این باور برسیم که خادم مردم هستیم تمامی سختی‌ها و ناملایمت‌ها به خودی خود مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار