اجرای ۱۱ طرح برق برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان

پرسنل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در یک ماه گذشته، ۱۱ طرح برق را برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان اجرا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دادگر مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: از این تعداد، ۳ طرح در شهرستان،  شهرستان‌های قاین و نهبندان هر کدام ۲ طرح و در شهرستان‌های بشرویه، سرایان، فردوس و زیرکوه هر کدام یک طرح اجرا شده است.

او افزود: این طرح‌ها شامل اجرای شبکه فشار ضعیف هوایی روستای حاجی آباد بیرجند، کاورگذاری پست خطوط فشار متوسط نهبندان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای پهنایی و جابجایی شبکه برق به حاشیه معبر در روستای جزنان بخش مرکزی قاین، احداث شبکه روشنایی معابر حاجی آباد زیرکوه، اصلاح و سرویس شبکه برق سرایان و تأمین برق مشترک به روش خط گرم فرمان از دور در بشرویه، از جمله این طرحهاست.


بیشتر بخوانید


دادگر گفت: این طرح‌ها با هدف پایداری شبکه‌های برق، کاهش خاموشی‌های احتمالی، حداقل کردن هزینه‌های نگهداری شبکه، تاب آوری شبکه در شرایط سخت زمستانه، افزایش ایمنی مشترکان، رفع نقاط تاریک و معضل دار معابر شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ و کاهش تلفات برق اجرا شده است.

این ۱۱ طرح، علاوه بر ۳ طرح جهادی کنترل شبکه و تعمیرات خطوط برق در شهرستان‌های زیرکوه، درمیان و طبس است که در یک ماه گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.