رشد ۳۶ درصدی بارگیری کالا و حمل و نقل ریلی در بندر امام خمینی (ره)

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد ۳۶ درصدی بارگیری کالا در بندر امام گفت: حمل و نقل ریلی سبب تسریع در تامین کالا‌ها در بازار مصرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) با اشاره به روند مستمر و بی‌وقفه تخلیه و بارگیری انواع کالا گفت: بیش از ١٣ میلیون تن کالا از ابتدای امسال تاکنون در این بندر جابجا شده است.

او با بیان اینکه از این مقدار، ۸ میلیون تن کالای اساسی در ۷ ماهه امسال تخلیه شده است، افزود: با توجه به رشد ٣۶ درصدی بارگیری ریلی کالا‌های اساسی در این مجتمع بزرگ بندری، حمل و نقل ریلی یکی از اهم تمهیدات در کنار حمل و نقل جاده‌ای برای تسریع در خروج کالا‌های اساسی و تامین بازار‌های مصرف محسوب می‌شود.

رشد ۳۶ درصدی بارگیری و حمل و نقل ریلی در بندر امام خمینی (ره)

راستاد اظهار داشت: افزایش سهم حمل و نقل ریلی را یکی از دستاورد‌های اخیر سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد که در پی آن، ۲ میلیون تن بر سهم اینگونه از حمل و نقل افزوده شد، ضمن اینکه روند فعالیت‌ها و ارائه خدمات و ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری مطلوب بوده و همه فعالیت‌های عملیاتی بدون وقفه در حال ارائه به متقاضیان است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر خود به بندرامام خمینی (ره)، از پایانه ریلی تخلیه و بارگیری غلات و انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی بازدید کرد.

رشد ۳۶ درصدی بارگیری و حمل و نقل ریلی در بندر امام خمینی (ره)

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.