ادعای جدید ترامپ: بدل بن لادن به قتل رسیده است

رئیس جمهور و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا به تازگی مدعی شده سرکرده سابق القاعده به قتل نرسیده و همچنان زنده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات سال جاری، به تازگی ادعای جدیدی مبنی بر زنده بودن «اسامه بن لادن» سرکرده سابق القاعده و مغز متفکر حملات ۱۱ سپتامبر، مطرح کرده است.

در این راستا دونالد ترامپ پیامی توئیتری از گروه راستگرا و هوادارش به نام «کیوانان» را باز نشر کرده که معتقدند براساس یک تئوری توطئه‌ «بدل بن لادن به قتل رسیده و شخص اصلی همچنان زنده است.»

به نوشته این وبگاه خبری این اقدام ترامپ موجب می‌شود در انتخابات ماه نوامبر (۱۳ آبان) سال جاری افراد ارتشی آمریکا به او رأی ندهند.

مقامات نظامی آمریکا نیز می‌گویند حمایت و بازنشر کردن مطالب مشکوک از سوی ترامپ هیچ کمکی به او در انتخابات نخواهد کرد.

«گری اشمیت» کارشناس مسائل امنیت ملی در مؤسسه «امریکن اِنترپرایز» نیز در این باره گفته است: «پافشاری ترامپ بر اینکه خبر کشته شدن بن لادن جعلی است و بدلش به قتل رسیده، بدون شک کمکی به او در انتخابات نخواهد کرد.»

این کارشناس در ادامه نیز افزود: «اینگونه به نظر می‌رسد که رئیس جمهور بر این باور است که سربازان فریب خورده‌اند، این رفتار او کمکی برای او نخواهد بود.»

به تازگی دونالد ترامپ پیامی متعلق به گروه کیوانان را بازنشر کرده که می‌گوید بن لادن همچنان زنده است. حساب کاربری منتشر کننده این پیام از آن زمان تعلیق شده است. اما روز بعد نیز ترامپ ویدئویی بی‌اساس را درباره زنده بودن بن لادن منتشر کرد.

پس از آن نیز درپیامی توئیتری نوشت: «شخصی این ایده را مطرح کرد و من هم آن را بازنشر کردم. مردم خودشان می‌توانند تصمیم بگیرند آن را باور کنند یا نه.»

در مصاحبه‌ای با شبکه ان‌بی‌سی نیز گفت: «این تنها بازنشر کردن پیام بود و من خیلی این کار را انجام می‌دهم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد
۰۰:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شاید این ملعون . نقشه برای ترور کسی دیگر را طراهی کرد وبخوهد به اسم بن لادن او را حذف کند. ما باید خیلی هوشیار باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
گره كور
۲۲:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
وقتي شانس باهات نباشه ديگه از هر دري حرف زدن گره را بيشتر كور ميكند تا باز شود . حالا بن لادن در اين شرايط داغ انتخابات چه كمكي به پيروز شدن ميكرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
بن لادن از خودشونه و وقتی تاریخ مصرفشون تموم میشه میفرستنشون جزایر هاوایی.
البته الکی اعلام می کنن کشته شدن
اینم اعترافشون
آخرین اخبار