برداشته‌شدن تحریم‌های تسلیحاتی بااقتدار نظام جمهوری اسلامی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:برداشته شدن تحریم تسلیحاتی را ثمره قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برداشته شدن تحریم تسلیحاتی را ثمره قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت سربلند و سرفراز ایران اسلامی همزمان با حلول ماه پر برکت ربیع الاول بار دیگر شاهد اقتدار و عزت نظام اسلامی با برداشته‌شدن تحریم‌های تسلیحاتی است.

حسین خوش اقبال گفت: رهایی جمهوری اسلامی از این تحریم ظالمانه حاصل ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت در مقابل قدرت‌های مستکبر و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگرانی بود که روزگاری مظلومانه با دستان خالی در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادند.

اوبیان کرد: این دستاورد ارزشمند راهبردی و اقتدارافزا که پس از ۱۳ سال با رهبری‌های داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب، غیرت و حکمت دستگاه دیپلماسی به پشتوانه توان اعتقادی و دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم خورد بار دیگر قدرت نظام اسلامی را پیش روی دنیا قرار داد.

خوش اقبال افزود: برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران در حالی بود که در طول سال‌های محدودیت دلاوران و سلحشوران نیرو‌های نظامی منتظر نمانده و با وجود محدودیت‌ها توانستند با خوداتکایی و تجهیز به تسلیحات موشکی پهپادی و راداری جایگاه تعیین کنندگی در منطقه را دریافت کنند و در برهه‌های مختلفی همچون سقوط پیشرفته‌ترین پهپاد نظامی آمریکا یا بمباران موشکی عین الاسد قدرت سخت خود را به رخ ماجراجویان در منطقه بکشانند.

او گفت: در جبهه قدرت نرم نیز با غیرت تدین و امانت‌داری مذاکره کنندگان دستگاه دیپلماسی آمریکای پر ادعا شکست‌های مفتضحانه‌ای در میادین بین‌المللی به خود دید که آخرین آن ناکامی این کشور در ایجاد اجماع علیه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران بود.

خوش‌اقبال افزود: این افتخار و پیروزی بزرگ البته ثمره همراهی‌های صادقانه و وفادارانه مردم همیشه در صحنه با دولت و راهبرد حضور هوشمندانه و مقتدرانه در عرصه بین‌المللی برای استیفای حقوق ملت ایران و تلاش برای گشایش در جهت تامین منافع و پیشرفت‌های اقتصادی بوده است.

اوبیان کرد: همچنین این دستاورد بزرگ بار دیگر به جامعه جهانی پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی را نشان داد و از سویی نوید اقتدار روزافزون و گشایش روزنه‌های تبادل و همکاری‌های نظامی و استراتژیک را به دوستان و متحدان نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی در برداشت.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار