۵۰۰ واحد مسکونی آماده تحویل به نیرو‌های پلیس کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود نهضت خانه‌دار کردن نیروهای پلیس است و  امسال ۵۰۰ واحد مسکونی آماده بهره‌برداری و تحویل به همکاران متقاضی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد قاطعانه با شرارت‌ها جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه به منظور امنیت‌بخشی و جلب رضایت مردم است.

سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: امسال به خاطر تقارن با دهه آخر ماه صفر، بزرگداشت این هفته از ۱۳ تا ۲۰ مهر به بیست و هفتم این ماه تا دوم آبان منتقل شد.

او با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آماده دفاع از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و تامین امنیت مطلوب در جامعه است، گفت: برای رسیدن به این هدف مقدس همه ما حاضر هستیم جان خود را مانند دیگر همرزمان شهیدمان فدا کنیم.

جاویدان با اشاره به حرکت جدی نیروی انتظامی برای رسیدن به پلیس در طراز انقلاب که جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است بیان کرد: کسب رضایت مردم و رهبر فرزانه انقلاب مواردی بوده که همیشه در دستور کار ماموران انتظامی بوده است.


کاهش ۹درصدی سرقت‌های خشن

 


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن شاخص‌های امنیتی در استان افزود: علاوه بر کاهش ۹ درصدی سرقت‌های خشن ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر و یک هزار قبضه سلاح و هشت هزار عدد فشنگ نیز کشف شده است.

او در عین حال از کشف حدود ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: آمار کشفیات در این حوزه نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

سردار جاویدان افزود: امسال در بخش‌های مختلف ۲۷۲ هزار و ۶۳۵ عملیات پلیسی انجام شده است که ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ و روزانه یک هزار و ۵۱۶ مورد را شامل می‌شود که حجم قابل توجهی است.

 


ارائه ۴۰۰هزار خدمت به مردم


رئیس پلیس استان کرمانشاه در عین حال از ارائه ۴۰۰ هزار خدمت به مردم توسط پلیس خبر داد و گفت: بیشتر این خدمات در حوزه راهنمایی و رانندگی، وظیفه عمومی و صدور گذرنامه بوده است.


اوبیان کرد: در این مدت بیش از هفت هزار پرونده نیز از مراجع قضائی به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و کلانتری‌های کرمانشاه ارجاع شده که ۵ هزار و ۶۵۰ مورد معادل ۷۱ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به تقویت نیروی انسانی پلیس کرمانشاه اشاره کرد و افزود: امسال مجوز جذب و استخدام یک هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند و واجد شرایط اخذ شده و این افراد پس از دریافت آموزش‌های لازم به عنوان خدمتگذار مردم مشغول به کار خواهند شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه پلیس استان گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌شود نهضت خانه‌دار کردن آنهاست که هزار و  ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است و  امسال ۵۰۰ واحد مسکونی آماده بهره‌برداری و تحویل به همکاران متقاضی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.