۸۰ دستگاه خودروی عمومی در منطقه زاهدان رایگان دوگانه سوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ۸۰ دستگاه خودروی عمومی از مرداد سالجاری تاکنون به طور رایگان در سطح این منطقه دوگانه سوز شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن وزارتی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان  اظهارداشت: از ابتدای طرح رایگان دو گانه سوز خودروها تاکنون ۱۴۰ خودرو در سایت نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۸۰ دستگاه خودروی عمومی (وانت بار و تاکسی) با نصب مخزن در سطح منطقه به صورت رایگان دوگانه سوز شدند.

او گفت: دارندگان خودروهای عمومی باید جهت استفاده از این تسهیلات هر چه سریعتر در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به آدرس GCR.NIOPDC.IR مراجعه و نام‌نویسی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: فاز دوم این طرح شامل دوگانه سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی شامل اسنپ، ماکسیم و آژانسهای زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداریهاست.

او همچنین با اشاره به افزایش جایگاه‌های سی ان جی در منطقه نفتی زاهدان بیان کرد: با توجه به گسترش شبکه گازرسانی در استان، توسعه و بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی، بهترین گزینه برای جایگزینی فرآورده‌های نفتی مایع است.

وزارتی گفت: نام‌نویسی برای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و دومنظوره سی‌ان‌جی و بنزین از چندی پیش آغاز شده و متقاضیان دارای صلاحیت می‌توانند از طریق مراجعه به ستاد منطقه نسبت به ارائه مدارک اقدام کنند.

او  افزود: محدودیتی برای واگذاری این جایگاه‌ها وجود ندارد و واجدان شرایط که دارای زمین در مسیرهای پیش‌بینی شده در شهر زاهدان هستند می‌توانند اقدام به نام‌نویسی کنند.

 شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار