قلعه نویی: امیدوارم شرمنده مردم کرمان نشوم/ گویا من پیشکسوت‌ باشگاه استقلال نیستم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مردم کرمان بسیار محترم هستند و امیدوارم شمرنده آن‌ها نشوم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در گفت‌وگو با رادیو ایران درباره شرایط تیم خود پیش از شروع رقابت های لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر تمرینات‌مان را زود شروع کرده ایم و بازیکنانی هم که مد نظر داشتیم را جذب کرده ایم و شرایط خوبی داریم. بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی دارند و باید از مسئولان باشگاه گل‌گهر تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده اند.

او درباره حضورش در فوتبال کرمان اظهار داشت: مردم کرمان، بسیار انسان‌های خوبی هستند و  امیدوارم که شرمنده‌ آن ها نشوم.

قلعه نویی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر گفت: به مربیان جوان لیگ برتر، نویدکیا و رحمتی که تازه به چرخه مربیگری اضافه شده اند تبریک می‌گویم. نیاز است که یک نسل از مربیان وارد چرخه شوند، انشاالله آن ها بتوانند مثل زمانی که بازی می‌کردند در عرصه مربیگری هم موفق باشند. ما نگاه فوتبالی داریم و باید به دنبال زیبایی‌های فوتبال باشیم. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و نتیجه دست خداست. برای ما هیچ حساسیتی وجود ندارد و فقط به دنبال قشنگی‌های فوتبال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این سوال که در فصل جدید باید با ۵ همبازی سابق خود از جمله منصوریان، نکونام، فکری، رحمتی و نویدکیا رقابت کند، خاطرنشان کرد: من خوشحالم که خانواده بزرگ استقلال مربیان خوبی تربیت کرده و تحویل جامعه فوتبال داده است، از حضور آن‌ها خوشحالم، امیدوارم که بتوانند منشأ خیر و سازندگی باشند.


بیشتر بخوانید


سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌ های پایتخت بیان کرد: اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم، چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من ۲۲ سال در استقلال هم بازی کردم و هم مربیگری و در بدترین شرایط کنار استقلال بودم. در این ۵ سال این همه مدیرعامل آمد و رفت حتی یک نفر‌شان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. گویا مدیران بالادستی گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند. اصلا بحث پیشنهاد نیست به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای محمود فکری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به مدیران استقلال دستور دادند که به قلعه‌نویی نه حق دارید زنگ بزنید و نه حال او را بپرسید. من نمی‌دانم چه کسی دستور داده و علاقه‌ای هم ندارم بدانم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره دیدار های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: فوتبال یعنی برنامه، یعنی یک هدفی داریم و از این راه می‌خواهیم به هدف برسیم. اسکوچیچ مربی جوان و پرانرژی است و با یک بازی نمی‌توانیم کار او را ارزیابی کنیم. هر مربی هم همین شرایط دارد. کی‌روش هم در یک بازی به لبنان باخت، اما بعد‌ها دیدیم که چقدر تیم ملی با او با ثبات بازی کرد. به خاطر همین با یک بازی نمی‌توانیم اسکوچیچ را مورد ارزیابی قرار دهیم. او بسیار مربی خوبی است و در همین بازی با ازبکستان دیدیم که تیم ملی چه قدر با برنامه بازی کرد. من اعتقادم این است که باید به او زمان دهیم و اعتماد کنیم. در جلسه‌ای که با او داشتم از برنامه‌ها و تغییراتی که قصد دارد در تیم ملی ایجاد کند صحبت می‌کرد.

او در پایان گفت: من هیچ قولی به مدیران باشگاه گل گهر نداده‌ام. اما گفته ام که  تیمی درست می کنیم که باثبات باشد و این موضوع را در بازی‌های تدارکاتی‌ خودمان هم نشان داده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار