پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای هفته نیروی انتظامی را به عاملان برقراری نظم و آرامش تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای فرارسیدن هفته نیروی انتطامی را تبریک گفتند.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجلیل از عاملان نظم و امنیت

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه پیامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد و هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده، و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در شهرستان امیدیه قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم در سایه رهنمود‌های " فرماندهی معظم کل قوا" در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی الگویی برای پلیس ضد حقوق بشری آمریکا

در پیام سردار عباس یوسفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است:

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که از دوران دفاع مقدس تاکنون همیشه در پیشانی خدمت‌های گوناگون و مقتدرانه در قبال جامعه پیشرو بوده است الگویی برای پلیس‌های جهان و آمریکایی دانست که همه حقوق‌های بشری را در قبال برخورد با مردمش نقض کرده است و مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت و آسایش اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از دوران دفاع مقدس تاکنون همیشه در پیشانی خدمت‌های گوناگون و مقتدرانه در قبال جامعه پیشرو بوده است الگویی برای پلیس‌های جهان و البته آمریکایی است که تمامی حقوق‌های بشری را در قبال برخورد با مردمش نقض کرده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه نیرو‌ها، کارکنان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی کشور به خصوص فرماندهی و پرسنل جهادی نیروی انتظامی خوزستان به عنوان یک استان مرزی استراتژیک که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال در سال جهش تولید با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت جامعه و مرز‌ها را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، پیشگیری و کاهش جرایم تامین می‌نمایند تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان یاد و خاطره همه شهدای امنیت را گرامی می‌دارم و برای روح ملکوتی و بلندشان پیوست با روح سرور و سالار شهیدان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.