نجات معجزه‌آسای یک زن از زیر بولدوزر

یک زن پس از عبور بولدوزر از روی او در اوکراین به طرز معجزه‌ آسایی از مرگ حتمی فرار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که شبکه خبری "روسیا الیوم"  منتشر کرده است، زنی پس از عبور بولدوزر سنگین از روی او، هنگام عبور از مسیر پیاده‌رویی در شهر نووارخانگلسک، در استان کیرووگراد اوکراین، به طور معجزه‌آسایی زنده ماند.

فیلم‌هایی که دوربین‌های مداربسته ضبط کرده‌اند نشان می‌دهد همزمان با عبور یک زن از مسیر عابر پیاده، یک بولدوزر نیز از خیابان رد می‌شود و بدون توقف به حرکت خود ادامه می‌دهد به صورتی که کاملا از روی زن رد می‌شود، اما خوشبختانه قربانی بین چرخ‌ها گیر کرده و باعث زنده ماندن وی شده است. بعدا، راننده بولدوزر در ادامه در مورد کار خود توضیح داد و گفت که جعبه مکانیزم جلوی او مانع دیدن زن شد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است که چند روز پیش، یک راننده روسی پس از پیاده شدن از اتومبیل خود چند ثانیه قبل از اینکه توسط یک کامیون بزرگ در یک بزرگراه زیر گرفته شود، به سختی از مرگ نجات یافت. تصاویر دوربین نشان می‌داد که یک کامیون در نزدیکی سن پترزبورگ روسیه در حال عبور از روی یک ماشین است. یک ویدئو که در اول اکتبر ضبط شده است، ماشین پارک شده در لاین میانی جاده را نشان می‌دهد، جایی که ماشین خراب شد و راننده در تلاش بود آن را تعمیر کند.

فیلم منتشر شده توسط روزنامه دیلی میل انگلیس نشان می‌دهد که راننده کامیون برای جلوگیری از ضربه، به اتومبیل پارک شده در لاین سه، خیلی دیر اقدام به ترمز گرفتن می‌کند و اتومبیلی که پشت کامیون در حرکت است، با سرعت ۴۸ مایل در ساعت به کامیون برخورد می‌کند.

در ادامه ویدئوی نجات معجزه‌آسای زن اوکراینی از زیر بولدوزر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۳:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خدایا
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۰۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خواهشا تکراری نزارید
آخرین اخبار