حیرت پزشکان از علت عجیب معده‌درد یک بیمار!+ عکس

جراحان مصری موفق شدند با انجام یک عمل جراحی از شکم یک بیمار، میزان زیادی سکه و تلفن همراه خارج کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان بین المللی منصوره در شمال مصر عصر روز جمعه بیماری را که از درد شدید در ناحیه شکم رنج می‌برد، پذیرش کرد و پس از انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد که اجسام خارجی در معده این بیمار وجود دارد.

تیم پزشکی در حین جراحی با مشاهده یک تلفن همراه، فندک سیگار و مقداری سکه در داخل شکم این بیمار غافلگیر شدند. با مشاهده این اجسام، پزشکان بلافاصله تصمیم به انجام جراحی فوری گرفتند.

دکتر «احمد حشیش»، رئیس بیمارستان بین المللی منصوره گفت: بیمار مردی ۳۰ ساله است و اجسام عجیب و غریبی که از شکم او استخراج شده می‌توانست باعث مسمومیت و مرگ او شود.

رئیس بیمارستان بین المللی منصوره  افزود: جسم دیگری از معده فرد مذکور خارج شده است، اما به دلیل تغییر ظاهر آن در شکم بیمار قابل تشخیص نیست.

تصاویر استخراج تلفن همراه، فندک و سکه از شکم یک بیمار مصری

یک تیم پزشکی در مصر در پایان ماه سپتامبر گذشته موفق به خارج کردن تلفن همراه از معده شهروندی شد که ۷ ماه پیش آن را فرو برده بود.

این شهروند به نام «حسن رشاد» ۲۸ ساله با حضور در بیمارستان دانشگاه «بنها» از درد‌های گاه و بیگاه در معده خود خبر داد. با معاینه او و انجام اقدامات لازم مشخص شد که در داخل شکم او نیز اجسام خارجی وجود دارد.

آزمایش‌های انجام شده  نشان داد که این جسم خارجی یک تلفن همراه است. بیمار خود اعتراف کرد که این موبایل را هنگام شوخی با همکارانش قورت داده و،چون فکر میکرد به محض استفراغ در هر زمانی که بخواهد می‌تواند تلفن را از معده اش خارج کند، خانواده خود را از این حادثه مطلع نکرده بود.

تیم پزشکی با انجام عمل جراحی فوری و دو ساعته بر روی بیمار توانستند تلفن را از معده او خارج کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
این ها گلوی ادمیزاد ندارن که گلوشون گلوی کرگدنه
Iran (Islamic Republic of)
خانم
۰۹:۳۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چرا هر چی خبر از قورت دادن اجسام، از کشور مصر هست. بلاخره یک علتی داره. یا کشور مصر خیلی علاقه دارن به خوردن اجسام یا بلاخره علت خاصی داره
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۳:۲۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
شایدم قورت نداده..کاری کرده که زندانیهابرای بردن موادوگوشی وغیره به داخل زندان انجام میدن که راه اون ازدهان نیست
Iran (Islamic Republic of)
یه آشنا
۱۶:۱۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
پس از کجاست