وضعیت قرمز کرونایی در استان همدان/ تعداد بیماران بستری شده به مرز ۵ هزار و ۵۰۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران فوت شده از ویروس کرونا در استان به ۷۳۵ نفر رسید و در شبانه روزگذشته ۱۱ بیمار کرونایی دیگر جان باختند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: در شبانه روز گذشته ۷۹ نفر بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او با بیان اینکه بیماران بستری شده از ویروس کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان به ۵ هزار و ۴۵۵ نفر رسیده است افزود: در شبانه روزگذشته ۱۱ بیمار کرونایی در استان جان باختند و شمار بیماران فوت شده از این ویروس در استان به ۷۳۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه بیشترین افراد به دلیل حضور در اجتماعات مبتلا شده اند اظهار داشت:  دیروز ۶۰۲ بیمار با علائم تنفسی به مراکز بهداشتی استان مراجعه کردند و هم اکنون ۱۶ نفر بیمار کرونایی استان در بخش ICU و ۳۳ نفر هم در وضعیت وخیم بیماری قرار دارند.

طاهری با اشاره به بهبود ۴ هزار و ۳۰۳ نفر از بیماران کرونایی بستری شده استان از ابتدای شیوع این بیماری ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۱۳۵ نفر، بهار ۳۴۴ نفر، تویسرکان ۳۰۱، رزن و درگزین ۲۷۷ نفر، فامنین ۸۳، کبودراهنک ۳۵۴ نفر،   ملایر هزار و ۴۳ نفر، نهاوند ۵۶۷ نفر، همدان ۲ هزار و ۱۹۳ و  ۱۵۸ نفر هم از خارج استان به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ دربیمارستان‌های ما بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.