استاندار اردبیل خبر داد؛

توسعه بنگاه‌های اقتصادی با دریافت تسهیلات لازم

استاندار اردبیل گفت: بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی بالا احصا شده و با دریافت تسهیلات لازم طرح توسعه خود را راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه و از همه مهمتر افزایش نیروی کار هستند که این امر با نظر مساعد و اعطای تسهیلات محقق می شود.

او با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مشکلات واحدهای تولیدی در شرایط حاکم اقتصادی حل شود افزود: به جهت نوسانات قیمت در بازار و افزایش قیمت مواد اولیه بیشتر واحدهای فعال نیز به تسهیلات سرمایه در گردش دارند تا چرخ اقتصاد و تولید در این استان بچرخد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: منتظر حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار جهت بازدید از واحدهای تولیدی و حل مشکل‌ این واحدها در استان اردبیل هستیم.

در ادامه این جلسه عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار نیز گفت: تلاش‌ و پیگیری‌های استاندار اردبیل جهت حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی قابل تحسین بوده وعملکرد این استان در طرح یارانه دستمزد مناسب است. 

او افزود: کارفرمایان در صورت بازگشت به کار و بکارگیری کارگران بیکارشده در دوران کرونا ۳۰ درصد دستمزد نیروی کار را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار