بازدید عضو شورای اسلامی اهواز از کوی مهدیس

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز از روند پیشرفت پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت میدان تعاون به بنکداران کوی مهدیس بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرای پروژه ها، حسین حیدری عضو شورای اسلامی شهر اهواز و مدیر شهرداری منطقه ۸ و جمعی از معاونان او از پروژه‌های عمرانی _خدماتی کوی مهدیس بازدید و از نزدیک مرحله تکمیلی پروژه جاده دسترسی میدان تعاون به بنکداران را مورد بررسی قرار دادند.

حیدری با بیان اینکه تداوم بازدید‌ها می تواند انگیزه مدیران را در زمینه خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد گفت: شورا و شهرداری بدنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب بخشیم.

ذبیح اله خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز نیز بیان داشت: بهسازی کوچه‌ها و خیابان‌های کوی مهدیس در حال انجام و مشکلات شهروندان در این زمینه تا حد زیادی مرتفع شده است. امید است با بهره برداری کامل از پروژه‌های انجام شده در این منطقه، مراتب رفاه و آسایش و بهره مندی کامل برای شهروندان فراهم شود.

او درخصوص فعالیت‌های عمرانی نظیر جدول گذاری و آسفالت افزود: رسیدگی به بحث آسفالت بعنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه در این منطقه پیگیری و اجرایی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.