توزیع اقلام حمایتی رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان استان اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اقلام حمایتی در قالب ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه شد و در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اقلام حمایتی رزمایش کمک مومنانه با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی، بسیج اصناف و سازمان صمت استان اردبیل تهیه شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

او افزود: رزمایش کمک مومنانه با همدلی و انسجام مردمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا به اجرا درآمد و در این رزمایش ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

صادقی گفت: پس از انتشار ویروس کرونا و آسیب دیدن اقشار مختلف جامعه، با توجه به ضرورت همکاری مردم در کمک به نیازمندان همه گروه‌ها از جمله اصناف و بازاریان و کسبه که خود نیز از لحاظ اقتصادی آسیب دیده اند همانند سنوات گذشته احساس مسئولیت کردند و وارد کار شدند که جای تقدیر دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: کمک فعالان اقتصادی در قالب‌های مختلف شامل اقلام بهداشتی، ارزاق عمومی و کالای اساسی و مواد ضد عفونی کننده در چندین نوبت توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.