بیمارستان شهدا اصلی‌ترین مرکز بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی

معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بیمارستان شهدا کرمانشاه اصلی‌ترین مرکز بستری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی است و با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا در استان آمادگی را برای افزایش تخت‌های بستری برای این بیماران دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیدبابک حجت‌خواه معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از بسیج امکانات درمانی تامین اجتماعی برای بیماران کرونایی در کرمانشاه، خبر داد و گفت : پس از شیوع بیماری ویروس کرونا تمامی امکانات درمانی در استان برای مداوای بیماران مبتلا به آن بسیج شده، البته از ابتدا چند بیمارستان به طور اختصاصی برای درمان مبتلایان به کرونا اختصاص داده شده است.

او بیمارستان شهدای کرمانشاه را به عنوان یکی از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان معرفی کرد و گفت : این بیمارستان از اواخر خردادماه به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس با ۴۰ تخت عادی و پنج تخت ویژه، ای. سی. یو به عنوان یکی از مراکز برای بستری و درمان بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۹ درصد جمعیت این استان زیر پوشش این بیمه هستند، افزود: بیمارستان شهداکه به نوعی بیمارستان ترومای تامین اجتماعی استان بشمار می‌رود غیر از افراد زیر پوشش خود به بیماران کرونایی که زیرپوشش تامین اجتماعی هم نیستند خدمات ارائه می‌دهد.

او افزود: بیمارستان شهدا به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند، بیمه شدگانی هم که به ویروس کرونا دچار و در این بیمارستان بستری می‌شوند خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

حجت‌خواه گفت: بیمارستان شهدا اصلی‌ترین مرکز بستری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی است در صورتی که ستاد استانی کرونا به علت افزایش بیماری مصوبه‌ای داشته باشد آمادگی را برای افزایش تخت با توجه به امکانات و شرایط داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار