پیشگیری از تشکیل پرونده با نظارت بر حسن اجرای قانون

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: راه جلوگیری از تشکیل بسیاری از پرونده ها، دقت و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: نابسامانی‌ها در برخی حوزه‌ها و اخلال در امور مردم ناشی از ترک فعل برخی مدیران است که هنر مدیران خدمت بدون حاشیه نسیت بلکه باید در دوران تحریم با تمام قوا به مبارزه آمده و پیش از هر کاری فساد مجموعه خود را بیابد.

او افزود: قضاوت و نظارت دو وظیفه اساسی قوه قضاییه است و نظارت بر قوه نیز بر عهده سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری است.
دهشیری ادامه داد: سازمان بازرسی کل استان باید از تمام توان و ظرفیت‌های قانونی خود در امر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و در نهایت تهیه گزارشات فنی و کارشناسی و حقوقی استفاده کند.

غلامعلی دهشیری، بیان داشت: نظارت بر مجموعه‌ها علاوه بر پیشگیرانه بودن آن باید همراه با ارائه طریق صورت گیرد و مدیران سالم در حوزه مقابله با تحریم و فساد نیز حمایت و مورد تشویق قرار گیرند.

این مسئول اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد مدیران و کارکنان متدین و متشرع خدمت می‌کنند که باید تلاش شود این وضعیت و ارتقای سلامت نظام اداری ادامه یابد.

رئیس شورای قضائی استان با اشاره به تدوین سند تحول و امنیت قضایی تصریح کرد: برنامه‌های دستگاه قضایی و سازمان‌ها باید منطبق با این اسناد تنظیم و عملیاتی شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: راه جلوگیری از تشکیل بسیاری از پرونده ها، دقت و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات است.

در بازدیدی که به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی صورت گرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیر کل زندان‌های استان یزد، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار