فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد :

آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان

سردار یاری گفت : نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان آمادگی کامل را دارد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با تبریک و گرامیداشت هفته ناجا و حلول ماه ربیع الاول، به اقدامات و برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت : افتخار داریم در کسوت مدافعان امنیت، با حداکثر توان و تعهد در خدمت مدافعات سلامت هستیم.

او با ارزش گذاری و پاسداشت تلاش‌های پرستاران عزیز وکادر درمانی دانشگاه علوپزشکی که در ایام کرونایی ایثارگونه و مخلصانه در خدمت سلامت اقشار اجتماعی هستند، اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا و با هدف کنترل و پیشگیری از این بیماری، مجموعه فرماندهی انتظامی استان با جدیت در صحنه حضور یافته و متعهدانه در مسیر افزایش سلامت و امنیت جامعه نقش آفرینی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین نیاز‌های بشری است که در دین مقدس اسلام به آن سفارش شده است، گفت: تامین این دو نیاز مهم از ماموریت‌های پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است.

او به آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان در این خصوص اشاره کرد و افزود: پلیس ایلام به صورت ویژه در جهت تعامل و همکاری با شما عزیزان در راستای مبارزه با این بیماری در خدمت رسانی حاضر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همکارانش، گفت: قطعا" خداوند بزرگ اجر و مزد این تلاش‌های ارزشمند شما را خواهد داد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.