نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی:

هفته ناجا فرصتی برای قدردانی از مجاهدت صادقانه نیرو‌های انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی هفته ناجا را فرصتی برای قدردانی از مجاهدت صادقانه کارکنان نیروی انتظامی دانستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و سید علی آقازاده استاندار مرکزی در پیامی مشترک ضمن تبریک هفته ناجا به حافظان نظم و امنیت استان این هفته را فرصتی برای قدردانی از مجاهدت صادقانه کارکنان نیروی انتظامی دانستند.

در این پیام مشترک آمده است، امنیت یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های هر جامعه است و برای تحقق آن باید مجموعه‌ای از راهبرد‌ها و نیروی انسانی ماهر و متعهد پای کار باشند تا میوه شیرین صیانت از داشته‌های معنوی و اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی حاصل آید.

امنیت به ویژه در عصر حاضر و با توطئه‌های بین‌المللی و صلیبی و صهیونیستی و عبری و عربی و نقشه‌های شیطان بزرگ برای منطقه غرب آسیا و خاورمیانه اسلامی و روابط آشکار و پنهان مزدوران آن‌ها و مقابله با جبهه مقاومت و فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی و نفوذ و تحرک و کودتا‌های خزنده و تحلیل و تجزیه سرمایه‌های انسانی و معنوی و مادی کشور‌های اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به‌منظور حفظ و ارتقای امنیت در کشور و خاورمیانه در گام نخست نقشه‌ها و اهداف و عوامل ضد امنیتی را باید به خوبی شناخت و از لایه‌های آن آگاه شد و حادثه‌شناس و توطئه شناس بود و تمامی ایادی آشکار و نهان دشمن را زیر نظر داشت و هرگز دچار غفلت و غرور نشده و فریب نخورد و در درجه دوم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقشه راه و برنامه داشت و مراقب بود.

باید هوشیار بود که ابزار دشمن قرار نگرفته و در زمین آنان بازی نکنیم و با هوشیاری و مراقبت همیشگی، عزت نفس و اقتدار اسلامی را حفظ کرده و متحد و منسجم برابر دشمنان بایستیم و راهی را که به برکت خون شهیدان برگزیده شده ادامه دهیم.

تلاش همه دست اندرکاران و خادمان عرصه امنیت ملی، انتظامی، اجتماعی، خانوادگی، روحی و اخلاقی باید برای پیشگیری و بهبود مولفه‌های نظم، استحکام بنیان‌های اجتماعی، مشارکت عمومی و صیانت و سلامت اخلاقی و معنوی و تقویت پایه‌ها و بنیان‌های مردمی و وحدت و انسجام ملی و حفظ کرامت تمامی مردم باشد.

نباید اجازه داد دشمنان ملت، نفوذی‌ها و ایادی شیطان و باند‌های تبهکار از شرایط کنونی سوء استفاده کنند و با جو سازی و شیطنت و تبلیغات دروغ و القای وسوسه انگیز و تخریب مبانی اعتقادی و اخلاقی مردم زمینه را برای ناامن کردن و جنگ روانی و موج سواری و خیانت هموار کنند.

هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاش و مجاهدت صادقانه این نیرو تقدیر شود و خدمات ارزنده در این حوزه بیشتر معرفی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.