یک مرد جوان به خاطر ترامپ دست به خودکشی زد

یک مرد جوان برای حرف زدن با دونالد ترامپ زندگی خود را در یک ساختمان بلند در معرض خطر قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه افرادی که از زندگی ناامید می‌شوند و یا خواسته‌ای دارند که دیگران به خواسته‌شان توجه نمی‌کنند دست به خودکشی می‌زنند. این افراد معمولا می‌خواهند با فردی که باعث این ناراحتی و ناامیدی در آن‌ها شده است صحبت کند.

یک مورد عجیب به تازگی رخ داده‌است که فردی که قصد کشتن خود را دارد، او می‌خواهد در آخرین دقایق زندگی خود با رئیس جمهور کشورش صحبت کند.


بیشتر بخوانید


یک مرد جوان آمریکایی که خواستار صحبت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود، زندگی خود را به خطر انداخت. این مرد جوان از کف بالکن ساختمان برج ترامپ در شیکاگوی آمریکا توسط یک طناب معلق شد. پلیس تایید کرد که این جوان اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از سقوط خود انجام داده است. پلیس افزود: برخی از نیروهای پلیس در تلاش بودند این جوان ۲۰ ساله را ترغیب به پایین آمدن کنند و همچنین از تردد در زیر برج جلوگیری کردند.

تلاش‌های پلیس تاکنون موثر نبوده است و این جوان برخواسته‌ی خود پافشاری می‌کند. گویا تنها راه حل این مسئله به دست خود ترامپ است و تنها او می‌تواند با صحبت به این جوان او را متقاعد کند که پایین بیاید. باید دید که ترامپ وقت خود را برای نجات این جوان صرف می‌کند یا همانگونه که جان دیگر انسان‌ها برای او مهم نیست، جان او نیز برایش مهم نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
ای بدبخت ادم برای ترامپ قمار باز خودکشی می کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
احتمالا می خواد به ترامپ دزد باجگیر بگه یه مقدار از پولهای باد آوردتو که از گاو ماده عربستان سعودی سقوطی دوشیدی باجگرفتی به منم بده تا باهاش مشکلات مادیمو حل و فصل کنم ترامپ شامورتی باز دروغگو هم بهش میگه باشه بیا پایین عزیزم نگران نباش تا بهت چند میلیون دلار بدم وقتی رسید پایین میگرنش و ترامپ ملعون با زانوش فشار میده روی گردنش تا مثل جورج فلوید خفش کنه و به رفا و خوشبختی برسونتش به طریق فراعنه برده داری خودش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
کجاخودکشی کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چقدر لوس
آخرین اخبار