بسته حوادث:

دستگیری سارق دوچرخه در کرمانشاه/کشف ۱۷ کیلوگرم ماریجوانا

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری سارق دوچرخه در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران کلانتری ۲۲ بهمن با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

براری افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۷ فقره سرقت اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۷ کیلوگرم ماریجوانا در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر ماریجوانا با تلاش ماموران کلانتری فردوسی و در نتیجه اجرای طرح ایست و بازرسی‌های مقطعی خبر داد.

او گفت: ماموران کلانتری حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از توقیف و بازرسی از آن موفق به کشف ۱۷ کیلوگرم ماریجوانا شدند.

براری از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی درون شهری استان

رئیس پلیس راهور استان از کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی درون شهری استان طی نیمه نخست امسال و در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

فضل الله شیری افزود: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری و با ۲۰ نفر کاهش نسبت به پارسال، ۵۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده اند.

او ادامه داد: در این مدت شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین خوشبختانه هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت نداشتند.

شیری گفت: شهرستان‌های صحنه و پاوه نیز به ترتیب با افزایش ۲ و یک نفری کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری نسبت به ۶ ماهه سال قبل روبرو بودند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: در این میان شهرستان‌های روانسر و اسلام آبادغرب نیز آمار تلفات حوادث رانندگی آن‌ها در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته کاهش یا افزایشی نداشته است.

او گفت: شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، ثلاث باباجانی، کنگاور و سرپل ذهاب هم بیشترین کاهش تلفات رانندگی را داشته اند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم هروئین در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴ کیلو و ۵۵۰ گرم ماده مخدر هروئین در شهر کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اطلاع ماموران در خصوص فعالیت یک نفر در کار تهیه و توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزلش اقدام کردند.

دلیری افزود: در این بازرسی ۴ کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین کشف و فرد توزیع کننده نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد

سارقان حرفه‌ای با ۶۰ فقره سرقت در "کرمانشاه" دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خبر داد که مرتکب ۶۰ فقره سرقت قطعات و باطری خودرو در شهر "کرمانشاه" شده بودند.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پلیس کرمانشاه با افزایش گشت‌های خود موفق به دستگیری ۲ نفر شدند که در حال سرقت قطعات یک دستگاه خودروی پراید بودند.

جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۶۰ فقره سرقت قطعات و باطری خودرو در شهر "کرمانشاه" اعتراف کردند و سارقان به دستگاه قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار