بستر نسخه نویسی الکترونیکی در آذربایجان‎شرقی فراهم است

مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی گفت:بستر‌های سخت افزاری و نرم افزاری نسخه نویسی الکترونیکی در استان فراهم است و می‌توان با همکاری و تعامل اداره کل بیمه سلامت، ساز و کار نسخه الکترونیکی را در استان ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی  گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان آماده همکاری با بیمه سلامت جهت تسهیل روند بیمه و درمان، جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

اوافزود: شیوع کرونا اکثر کسب و کار‌ها و خدمات رسانی‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است و فرایند درمان و بیمه نیز تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است که در این زمان همکاری اداره کل بیمه سلامت استان با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی می‌تواند برای تسهیل در روند اداری و درمانی و کمک به جلوگیری از شیوع بیماری در استان بسیار موثر باشد.

او با اشاره به امکان ایجاد پارک سلامت در استان و بهره برداری بهینه از آن تاکید کرد: باید زمینه ورود شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ی سلامت در استان مهیا شود و در این راستا تجربیات خوب شهرک علمی و تحقیقاتی استان، می‌تواند در ایجاد و توسعه‌ی مراکز فناوری سلامت مانند پارک سلامت در استان آذربایجان شرقی موثر باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در تلاشیم با همکاری اداره کل بیمه سلامت استان و امکان سنجی ایجاد پارک سلامت در استان، زمینه را برای ورود هرچه بیشتر حوزه سلامت و بیمه و درمان به اقتصاد دیجیتال فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار