تلاش برای حل مشکلات روستا‌های ۴ شهر خوزستان

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان به بررسی مشکلات روستا‌های ۴ شهر حوزه انتخابیه خود پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در زمینه بررسی مشکلات و معضلات مناطق روستایی با مردم برخی از روستا‌های حوزه انتخابیه دیدار چهره به چهر داشت و از روستا‌های پاگچ، کوثره، برد سوراخ، شهرک شیرزاد، سه بردون و دو بلوطان بازدید به عمل آورد.

طی نشست‌های صمیمانه در ۶ روستا از مناطق مختلف شهرستان، مردم مشکلات خود را در زمینه‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آموزش، بهداشت وسلامت بیان کردند و ورناصری گفت: اولویت مهم ما در امر خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی و کم برخوردار بوده، زیرا وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این موضوع و پیاده کردن این فریضه است.

نماینده مردم لالی، مسجد سلیمان، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات عنوان شده مردم این روستا‌ها و دیگر مناطق مطالبه به حق و منطقی است، زیرا این مناطق از یک محرومیت خاص برخورددار هستند، پیگیری‌های خوبی در سطح کلان جهت رفع مشکلات انجام شده است تا بزودی شاهد رفع معضلات روستاییان باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اندیکا به عنوان شهرستانی کم برخوردار، مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز، راه، بهداشت، آموزش و پرورش مخابرات، آنتن دهی وپوشش اینترنت دارد و بزودی شاهد عملی شدن پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان و اطراف جهت رفع این مشکلات خواهیم بود.

او گفت: درخواست مردم برای ایجاد خانه بهداشت، به نقش تعیین کننده خانه‌های بهداشت در تامین سلامت روستاییان مطرح شد و بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد است، همچنین جهت پیگیری این مورد نیز قول مساعد و پیگیری داد.

ورناصری تصریح کرد: از اقدامات قابل اجرا در آینده نزدیک، تعیین تکلیف جاده جریک است که امیدوارم این تصمیم جهت بهره مندی مردم تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.