فرمانده انتظامی خمین خبرداد؛

تماس با پلیس خمین بیش از ۱۳ هزار بار

سرهنگ فکوری گفت: بیش از ۱۳ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ خمین برقرار شد.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: ۱۳ هزار و ۳۵۰ تماس مردمی از ابتدای امسال تاکنون با پلیس ۱۱۰ خمین برقرار شد.

سرهنگ فکوری از عملیاتی شدن ۱۲ هزار و ۸۱۵ تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ این شهرستان خبر داد و افزود: مرکز ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است.

او با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی در حوزه سرقت‌ها در خمین اضافه کرد: کشف سرقت در خمین ۹۶ درصد افزایش دارد و دستگیری مجرمان در این حوزه ۷۳ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: دستگیری معتادان متجاهر به دلیل شیوع ویروس کرونا ۳۵ درصد در این شهرستان کاهش داشته اماکشف مواد مخدر ۷ درصد افزایش داشته و در این مدت ۲۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او با بیان اینکه سرقت احشام با اقدامات پیشگیرانه و نظارت مستمر پلیس به عنوان دغدغه مهم مردم خمین، ۱۷ درصد کاهش یافته است ادامه داد: کشف احشام سرقتی در این شهرستان ۲۳۱ درصد و دستگیری سارقان احشام ۲۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ فکوری با اشاره به اینکه امنیت مشارکتی ماندگار و نیروی انتظامی به دنبال همکاری مردم در حفظ امنیت است اظهار کرد: در جرائمی مانند سرقت باید سهم هر سازمان مشخص شود و در راستای تحقق این مهم، سازمان پیشگیری از سرقت با هدف کاهش و کنترل جرائم تشکیل شده است.

او با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت تصریح کرد: تصادفات خسارتی ۲۴ درصد، تصادفات جرحی ۱۴ درصد و تعداد مجروحان ۴ درصد در خمین کاهش داشته و۲۵ نفر از شهروندان این شهرستان امسال در تصادفات جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین رفتار ترافیکی رانندگان را مهمترین علت تصادفات بیان کرد و افزود: رعایت قوانین رانندگی تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف را کاهش می‌دهد.

او با بیان اینکه در هفته گرامیداشت ناجا بیش از ۴۰ برنامه در شهرستان خمین برگزار می‌شود، گفت: شعار امسال هفته ناجا «همه باهم برای امنیت و سلامت» است و مسئولیت ناجا با توجه به شیوع بیماری کرونا وبراساس فرمایشات مقام معظم رهبری امنیت و سلامت هموطنان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.