جاده خرم‌آباد - پلدختر مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: جاده خرم‌آباد - پلدختر برای اجرای عملیات بازسازی از امروز تا دوم آبان ماه مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: جاده خرم‌آباد - پلدختر در منطقه چم حیدر (کیلومتر ۴۵) و گاوزرده معمولان (کیلومتر ۶۰) به دلیل انجام عملیات انفجاری، ترانشه برداری و بازسازی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

او گفت: در ادامه عملیات بهسازی و تعریض محور خرم آباد_ پلدختر امروز ۲ انفجار در ۲ قسمت از مسیر و در حوالی گاوزرده معمولان و چم‌حیدر انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: انفجار اول در پیچ گاوزرده صورت می‌گیرد و با توجه به اهمیت تردد مردم معمولان بلافاصله نسبت به جمع آوری حجم تخریب ناشی از انفجار اقدام و تا عصر امروز تردد مجدد در این مقطع برقرار می‌شود.

او بیان کرد: محدوده چم حیدر به دلیل گستردگی کار و حجم بالای تخریب نیازمند زمان بیشتری است که بازگشایی این مسیر حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و به محض برقراری تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: برای تردد مردم شریف شهرستان پلدختر و معمولان در این مدت محور‌های آزادراه پل زال_ چولهول_ معمولان، آزادراه_ دهلیج_ پلدختر و آزادراه_ پاعلم_ پلدختر به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.