صدور ۱۲۸ مورد جواز تاسیس واحد‌های گلخانه‌ای در استان کرمانشاه

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: امسال پروانه تاسیس ۱۲۸ واحد گلخانه به مساحت سطح زیر کشت ۳۷ هکتار در استان کرمانشاه صادر شده است.

صدور ۱۲۸ مورد جواز تاسیس واحد‌های گلخانه‌ای در استان کرمانشاهرویین تن رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه  امسال  ۶ گلخانه به بهره برداری رسیده که ۲ و نیم هکتار سطح زیر کشت این گلخانه‌ها است گفت:در این مدت یک واحد پرورش قارچ نیز با ظرفیت تولید ۵۰۲ تن در سال به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه تعداد مجوز‌های تاسیس صادر شده امسال در حوزه دامپروری را ۱۰۷ مورد با ظرفیت ۱۷۰ هزار راس انواع دام عنوان کرد و افزود: ۳۸ مورد پروانه بهره برداری واحد‌های دامی نیز صادر شده است که شامل ۲۰۵ هزار راس دام است.

او به حوزه آبزی پروری هم اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز ۳مورد پروانه تاسیس با ظرفیت ۱۷۳ تن در سال صادر شده است.

رویین تن بابیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی متولی صدور مجوز‌های واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی است گفت: این سازمان با کاهش زمانبری صدور پروانه‌های این بخش پرچم دار تسهیل فرآیند‌های کسب و‌کار در بخش کشاورزی است و از فعالیت سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال حمایت و استقبال می کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار