امام جمعه زاهدان:

کوتاه قامتان با همت بلندشان بر مشکلات غلبه کنند

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: کوتاه قامتان باید با همت بلند، تلاش و امید بکار بر مشکلات غلبه کنند تا به موفقیت و کامیابی دست یابند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار مدیر و چند تن از اعضای انجمن «کوتاه قامتان بلند همت» سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هر قدمی برای کمک و کم کردن مشکلات این قشر از جامعه و شاد کردن دل آنان، رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

امام جمعه زاهدان افزود: اگر انسان بتواند مشکلی را از زندگی یک مومن حل و دل آن را شاد کند دل پیغمبر اکرم(ص) را شاد کرده و رضایت ایشان را کسب می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: انتظار این است که این قشر از جامعه خودشان هم امیدوارانه و با تلاش بیشتر پیگیر حل مشکلاتشان باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به تعبیر امیرالمومنین(ع) که می فرمایند «کوتاهی شمشیرت را با بلندی قدم هایت جبران کن»اظهارداشت: ممکن است این وضعیت جسمی به طور طبیعی در جامعه مشکلاتی ایجاد کند و باید با همت بلند، تلاش بیشتر و امید به انجام کار بر مشکلات غلبه کنید.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان کرد: حکمت خداوند در این است که اگر نعمتی را گرفته نعمت‌های دیگری را عطا می‌کند و مهم کشف آن نعمت هاست.

او  ادامه داد: یک مشکل نباید در انسان ناامیدی ایجاد کند و انسان می‌تواند با همت بلند در هر شرایطی تلاش کند.

موسس انجمن کوتاه قامتان بلند همت سیستان و بلوچستان ضمن معرفی توانمندی‌های اعضای انجمن، به بیان برخی مشکلات و نیازمندی های این قشر از جامعه پرداخت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار