فرماندار مشهد خبرداد:

برخورد با ۳۶ نانوایی متخلف در مشهد

فرماندار مشهد گفت: در چند روز گذشته با ۳۶ نانوایی متخلف در مشهد برخورد قانونی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: در چند روز گذشته از ۱۳۸ واحد صنفی نانوایی بازدید و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی شده است.

او افزود: نظارت بر رعایت بهداشت هنگام تهیه و پخت نان، همچنین کیفیت نان و رعایت ساعت پخت نانوایی‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.
 

بیشتر بخوانید

 

هیچ کمبودی برای تامین آرد نانوایی‌های مشهد وجود ندارد


شکوه میرشاهی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مشهد نیز در این باره گفت: به دنبال جمع‌آوری و تعطیلی نانوایی‌های غیرمجاز فعال در سطح مشهد هستیم.

او افزود: این واحد‌های صنفی هیچگونه مجوزی ندارند لذا نظارتی نیز از نهاد‌های متولی و به ویژه دستگاه‌های بهداشتی بر روی آن‌ها نیست و همین نبود نظارت، مشکلات بهداشتی برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مشهد ادامه داد: از سوی دیگر به دلیل فعالیت غیرمجاز و به اصطلاح زیرزمینی، این واحد‌ها آرد خود را به صورت آزاد تامین می‌کنند و از آنجایی که قیمت آرد آزاد افزایش یافته است، فعالیت این خبازی‌ها دیگر به صرفه نیست لذا برخی خود به خود تعطیل شده‌اند.

میرشاهی  بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته هیچ کمبودی برای عرضه آرد به نانوایی‌ها در مشهد وجود ندارد، بیشتر تعطیلی واحد‌های نانوایی در مشهد مربوط به واحد‌های فاقد مجوز و به دلیل افزایش قیمت آرد آزاد و عدم صرفه اقتصادی تولید نان آزاد بوده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.