کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جایگاه ریاست جمهوری در کشورمان به خوبی تبیین نشده است

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار گفت: ریاست جمهوری همچون میوه نوبرانه‌ای است که هرکس دوست دارد از آن بهره‌مند شود.

////احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و مطرح شدن نام برخی افرادی که  مدتی از فضای سیاسی دور بوده‌اند اظهار کرد: به نظر من اشتباهی پیش آمده و تبیین جایگاه ریاست جمهوری برای افراد مغفول مانده است.
 
او ادامه داد: سال‌ها قبل، فردی با یک مدیریت و تجربه خاصی وارد فضای سیاسی شده و هر کاری انجام داده و کسی هم آن را مورد مواخذه قرار نداده، به همین دلیل این طمع پیش می‌آید که جایگاه پرمخاطره ریاست جمهوری را تصاحب کند.
 
دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: ما این روزها شاهد هستیم که هر فردی از هر گوشه ای  فکر می کند می تواند مسئولیت بزرگ ریاست جمهوری را بپذیرد، اما مشکل این است که در نظام جمهوری ا سلامی ایران جایگاه ریاست جمهوری به خوبی تبیین نشده و لازم است که بزرگان ما در نظام بررسی جدی‌تری داشته باشند.
 
کریمی افزود: ریاست جمهوری همچون میوه نوبرانه‌ای است که هرکس دوست دارد از آن بهره‌مند شود که طبیعتا کار بسیار غلطی است.
 
او با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی جامعه اصناف و بازار برای انتخابات سال آینده بیان کرد: در بخش اصولگرایان ما باید تابع خرد جمعی باشیم، البته هنوز به نتیجه خاصی نرسیدیم  و همچنین تشکل ما به صورت انفرادی عمل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار